torsdag, juli 13, 2006

Kungholmen runt med ännu en "newbe"

Körde exakt samma runda som igår dvs runt kungsholmen och långholmen, jonas från mitt jobb följde med och tyckte turen var mycket trevlig.
Om någon undrar varför jag paddlar kortare turer och i stort sett samma runda så är svaret enkelt; min rygg tycker inte att paddling är så jätteroligt och protesterar därför genom att göra otroligt ont. Som tur är går det att paddla kortare sträckor och därav anledningen.
Självklart har jag vidtagit åtgärder bla genom att besöka en idrottsklinik samt att byta paddel. Detta har tyvär inte gett så mycket resultat ännu men genom ett rehabiliteringsprogram jag fått av idrottskliniken kommer jag förhoppnings bli bättre inom ca 4 månader.
Tråkigt för sommarsesongen men det finns ju en höst- och vintersesong också.


Jonas i min fars X-factor

1 kommentar:

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»